Khamsub.la

ຄຸນຄ່າທີ່ສົ່ງມອບແກ່ລູກຄ້າ (customer delivered value) ແມ່ນຫຍັງ?

Estimated reading: 1 minute 40 views

ຄຸນຄ່າທີ່ສົ່ງມອບແກ່ລູກຄ້າ (customer delivered value) ແມ່ນຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງຄຸນຄ່າລວມ ແລະ ຕົ້ນທຶນລວມຂອງລູກຄ້າ ເຊິ່ງຢຶດຫລັກການມອບຄຸນຄ່າໃຫ້ແກ່ລູກຄ້າຫລາຍກວ່າລາຄາຂອງສິນຄ້າ.


ອ້າງອີງ: ຈາກປື້ມ ກົດໝາຍທຸລະກິດ ປີ 2015

Share this Doc

ຄຸນຄ່າທີ່ສົ່ງມອບແກ່ລູກຄ້າ (customer delivered value) ແມ່ນຫຍັງ?

Or copy link