ຂະແໜງບໍລິຫານ
ຄຸນນະພາບການໃຫ້ບໍລິການ (Service quality) ແມ່ນຫຍັງ?
ຄຸນນະພາບການໃຫ້ບໍລິການ (Service quality) ແມ່ນການສະເໜີຄຸນນະພາບການໃຫ້ບໍລິການແກ່ລູກຄ້າຕາມຂໍ້ມູນຕ່າງໆ ທີ່ລູກຄ້າຕ້ອງການ ເຊິ່ງນັກການຕະຫຼາດຕ້ອງເຮັດການວິໄຈ ເພື່ອໃຫ້ຮູ້ເຖິງການຕັດສິນໃຈຂອງລູກຄ້າເຊັ່ນ: ພວກເຂົາ ຕ້ອງການຫຍັງ ? ຢູ່ສະຖານທີ່ໃດ ? ແລະ ໃນຮູບແບບໃດ?
ອ້າງອີງ: ຈາກປື້ມ ບໍລິຫານການຕະຫຼາດ ປີ 2019